Què comercialitza la vostra empresa?
Indiqueu el vostre sector principal
Indiqueu la vostra activitat principal
Teniu algun establiment obert al públic?
Indiqueu el número d’establiments
Teniu establiments fora de l'Estat espanyol?
Algun dels establiments està localitzat dins d’un mercat municipal?
Algun dels establiments és d’una xarxa de franquícies?
Quin és el nombre de treballadors de l’empresa (incloent-vos a vosaltres mateixos)?
Quin és el volum de facturació anual de l’empresa?
Teniu pàgina web?
El sistema informàtic de la web us permet publicar i actualitzar els continguts?
Amb quina periodicitat s’actualitzen els continguts?
Indiqueu els motius pels quals els continguts de la pàgina web no es renoven amb assiduïtat (Es pot marcar més d’una resposta)
La pàgina web s’adapta correctament des de dispositius mòbils i tauletes? És de disseny responsiu?
Teniu un sistema d’analítica web que proporcioni estadístiques dels visitants?
Quantes visites teniu al mes?
Teniu previst a curt termini la creació d’una pàgina web?
Qui s’encarregarà de desenvolupar la pàgina web?
L’activitat principal dels encarregats serà el desenvolupament de la pàgina web?
De quin pressupost disposeu per realitzar la pàgina web?
Quin tipus de pàgina web voleu crear?
L’empresa té oberts perfils en alguna xarxa social?
En quina o quines de les següents xarxes socials esteu presents? (Es pot marcar més d’una resposta)
Heu analitzat prèviament els punts forts i febles de les xarxes socials on esteu donats d’alta?
Amb quina periodicitat actualitzeu les xarxes socials?
Feu publicitat i promocions a través de les xarxes socials?
La xarxes socials són gestionades per personal especialitzat?
Les xarxes socials de l’empresa estan integrades a la vostra pàgina web?
Indiqueu les raons per les quals l’empresa no disposa de cap perfil a les xarxes socials (Es pot marcar més d’una resposta)
El vostre negoci està correctament identificat en serveis de cartografia en línia com GoogleMaps, Apple Maps, o similars?
Feu seguiment i doneu resposta a les ressenyes i comentaris que els vostres clients deixen a la xarxa? (per exemple a pàgines com GooglePlaces, Tripadvisor, Yelp o similars)
Utilitzeu alguna eina com Google Alerts per monitoritzar el que diuen els altres sobre el vostre negoci a Internet?
Teniu una botiga online per vendre els vostres productes o serveis a través d'Internet?
Els articles a la venda són accessibles a través d’un buscador i estan organitzats per categories?
En la descripció d’un article es poden visualitzar les opinions i valoracions d’anteriors compradors?
La botiga online és gestionada per personal especialitzat?
De quines opcions de compra disposen els clients?
Quins mitjans de pagament a distància teniu disponibles? (Es pot marcar més d’una resposta)
Realitzeu enviaments a domicili?
Quins mètodes i serveis d’enviament oferiu? (Es pot marcar més d’una resposta)
Indiqueu totes les àrees geogràfiques on realitzeu enviaments (Es pot marcar més d’una resposta)
Els clients poden fer el seguiment i rastreig del seu enviament?
Us responsabilitzeu de resoldre les incidències que puguin sorgir durant l’enviament?
Les despeses d’enviament a domicili són gratuïtes?
Teniu previst a curt termini la creació d’una botiga online?
Qui s’encarregarà de desenvolupar la botiga online?
L’activitat principal dels encarregats serà el desenvolupament de la botiga online?
De quin pressupost disposeu per realitzar la botiga online?
Quin tipus de botiga online voleu crear?
Coneixeu les opcions disponibles per vendre els vostres productes a través d’aplicacions mòbils de repartiment exprés? (per exemple: Glovo, Manzaning o similars)
Coneixeu les opcions que hi ha per vendre els vostres productes o serveis a través de plataformes marketplace?
Veneu els vostres productes o serveis a través d’algun marketplace?
Realitzeu accions de màrqueting online? (publicitat a Internet, màrqueting per correu electrònic, etc.)
Quines de les següents accions de màrqueting online realitzeu? (Es pot marcar més d’una resposta)
Quin pressupost destineu anualment al màrqueting online?
Mesureu l’impacte de les accions de màrqueting online?
Les accions de màrqueting online són realitzades per personal especialitzat?
Indiqueu les raons per les quals l’empresa no realitza accions de màrqueting online (Es pot marcar més d’una resposta)
Quins dels següents mètodes utilitzeu per dur a terme l’atenció al client? (Es pot marcar més d’una resposta)
Teniu una base de dades informatitzada amb informació recopilada dels vostres clients? (per exemple: correus electrònics, preferències personals, etc.)
Feu tractament o explotació de les dades de compra recollides per la botiga virtual?
Heu estudiat la possibilitat de comercialitzar de forma temporal alguns dels vostres productes o serveis a través de pàgines de compres col·lectives com per exemple: Privalia, Groupon o similars?
Quines de les següents solucions tecnològiques feu servir? (Es pot marcar més d’una resposta)
Teniu un sistema informatitzat per fer un seguiment i registre de les vendes?
Teniu un sistema informatitzat per portar un registre dels estocs?
Com s’actualitzen les xifres de les unitats en estoc?
Quins mètodes de pagament electrònic teniu als vostres establiments? (Es pot marcar més d’una resposta)
Quines de les següents solucions tecnològiques incorporeu en el vostre establiment? (Es pot marcar més d’una resposta)

Completeu els següents camps abans d’obtenir els resultats de la vostra diagnosi:

(*) Camps requerits

Seleccioneu el tipus d'organització:*
Nom i cognoms / Raó social*
Com ens has conegut?*
LOPD*
Hi ha camps obligatoris sense omplir El camp NIF té un format incorrecte El camp Municipi té un format incorrecte El camp Any d'inici de l'activitat té un format incorrecte