Què comercialitza la vostra empresa? Productes Serveis Productes i serveis Indiqueu el vostre sector principal Seleccionar Alimentació Salut, higiene i bellesa Equipament de la persona Equipament de la llar Automoció i carburants Lleure i cultura Hipermercats i grans magatzems Serveis Indiqueu la vostra activitat principal Seleccionar Fruites i verdures Carnisseria i xarcuteria Peixateria Forn de pa i pastisseria Vins i altres begudes Botigues de queviures (<400m2) Supermercats Congelats Altres Farmàcia i parafarmàcia Ortopèdia Drogueria Perfumeria i cosmètica Dietètica i herboristeria Òptiques i centres auditius Tabac i articles de fumador Altres Roba i complements Joies i rellotges Calçat i articles de pell Merceria Altres Tèxtil llar Mobles Electricitat, electrodomèstics i telefonia Basar Ferreteria Bricolatge i materials de construcció Altres Vehicles i accessoris Benzineres Altres Llibreria, papereria i quioscos Joguines Floristeria o jardineria Equipament esportiu Fotografia Música Numismàtica i filatèlia Altres Hipermercats i grans magatzems Bars, restaurants i cafeteries Perruqueria i bellesa Bugaderies, tintoreries i arranjaments Agències de viatges Tallers de reparacions i rentat de vehicles Lloguer de béns i vehicles Serveis d'instal·lació Informàtica Locutoris Altres serveis a les persones Teniu algun establiment obert al públic? Sí No Indiqueu el número d’establiments 1 Entre 2 i 5 Entre 6 i 20 Més de 20 Teniu establiments fora de l'Estat espanyol? Sí No Algun dels establiments està localitzat dins d’un mercat municipal? Sí No Algun dels establiments és d’una xarxa de franquícies? Sí No Quin és el nombre de treballadors de l’empresa (incloent-vos a vosaltres mateixos)? 1 Entre 2 i 9 Entre 10 i 49 Entre 50 i 249 250 treballadors o més Quin és el volum de facturació anual de l’empresa? Seleccionar Menys de 100 mil euros Entre 100 mil i 250 mil euros Més de 250 mil fins a 2 milions d’euros Més de 2 milions fins a 10 milions d’euros Més de 10 milions fins a 50 milions d’euros Més de 50 milions d’euros Teniu pàgina web? Sí No El sistema informàtic de la web us permet publicar i actualitzar els continguts? Sí No Amb quina periodicitat s’actualitzen els continguts? Setmanalment Mensualment Semestralment Anualment Mai, des que es va fer Indiqueu els motius pels quals els continguts de la pàgina web no es renoven amb assiduïtat (Es pot marcar més d’una resposta) No sabem quins continguts publicar No sabem com actualitzar els continguts No podem dedicar-hi temps Cap de les anteriors La pàgina web s’adapta correctament des de dispositius mòbils i tauletes? És de disseny responsiu? Sí No No ho sé Teniu un sistema d’analítica web que proporcioni estadístiques dels visitants? Sí, disposem de Google Analytics o d’un sistema avançat d’analítica web Sí, disposem d’un sistema bàsic que només ens indica les visites i pàgines vistes No No ho sé Quantes visites teniu al mes? Menys de 500 visites Entre 500 i 2.000 visites Més de 2.000 fins a 10.000 visites Més de 10.000 visites No ho sé Teniu previst a curt termini la creació d’una pàgina web? Sí No Qui s’encarregarà de desenvolupar la pàgina web? Treballadors de l’empresa sense formació específica o menys de 2 anys d’experiència en pàgines webs Treballadors de l’empresa amb formació específica o més de 2 anys d’experiència en pàgines webs Contractarem a una empresa de desenvolupament de pàgines webs No ho sé L’activitat principal dels encarregats serà el desenvolupament de la pàgina web? Sí No No ho sé De quin pressupost disposeu per realitzar la pàgina web? Menys de 500 euros Entre 500 i 2.000 euros Més de 2.000 fins a 6.000 euros Més de 6.000 euros Quin tipus de pàgina web voleu crear? Web corporativa bàsica (informació, imatges de l’empresa, formulari de contacte, etc.) Web corporativa avançada (bloc de notícies, catàleg de productes, etc.) Botiga online sense plataforma de pagament Botiga online amb plataforma de pagament No ho sé L’empresa té oberts perfils en alguna xarxa social? Sí No En quina o quines de les següents xarxes socials esteu presents? (Es pot marcar més d’una resposta) Facebook Twitter Instagram Youtube Pinterest Linkedin Altres Heu analitzat prèviament els punts forts i febles de les xarxes socials on esteu donats d’alta? Sí, hem fet un estudi o hem demanat consell professional No Amb quina periodicitat actualitzeu les xarxes socials? Tots els dies Una vegada a la setmana Una vegada al mes Molt de tant en tant Feu publicitat i promocions a través de les xarxes socials? Sí No La xarxes socials són gestionades per personal especialitzat? Sí, són gestionades per personal amb formació específica o més de 2 anys d’experiència en xarxes socials No Les xarxes socials de l’empresa estan integrades a la vostra pàgina web? Sí No Indiqueu les raons per les quals l’empresa no disposa de cap perfil a les xarxes socials (Es pot marcar més d’una resposta) No sabem quines accions realitzar No sabem utilitzar les eines de màrqueting digital No podem dedicar-hi temps Cap de les anteriors El vostre negoci està correctament identificat en serveis de cartografia en línia com GoogleMaps, Apple Maps, o similars? Sí No No ho sé Feu seguiment i doneu resposta a les ressenyes i comentaris que els vostres clients deixen a la xarxa? (per exemple a pàgines com GooglePlaces, Tripadvisor, Yelp o similars) Sí No Utilitzeu alguna eina com Google Alerts per monitoritzar el que diuen els altres sobre el vostre negoci a Internet? Sí No Teniu una botiga online per vendre els vostres productes o serveis a través d'Internet? Sí No Els articles a la venda són accessibles a través d’un buscador i estan organitzats per categories? Sí No En la descripció d’un article es poden visualitzar les opinions i valoracions d’anteriors compradors? Sí No La botiga online és gestionada per personal especialitzat? Sí, és gestionada per personal amb formació específica o més de 2 anys d’experiència en comerç electrònic No De quines opcions de compra disposen els clients? Reserva en línia (sense pagament) Compra en línia (amb pagament) Ambdues opcions Quins mitjans de pagament a distància teniu disponibles? (Es pot marcar més d’una resposta) Transferència bancaria Contra reemborsament Targeta de dèbit o crèdit (TPVV) PayPal Altres Realitzeu enviaments a domicili? Si No Quins mètodes i serveis d’enviament oferiu? (Es pot marcar més d’una resposta) Recollida a altres punts de recollida (oficines postals, botigues amigues, etc.) Enviament a domicili estàndard Enviament a domicili urgent (o inferior a 24h) Indiqueu totes les àrees geogràfiques on realitzeu enviaments (Es pot marcar més d’una resposta) Local A Catalunya A la resta de l'estat espanyol A Europa A la resta del món Els clients poden fer el seguiment i rastreig del seu enviament? Sí No Us responsabilitzeu de resoldre les incidències que puguin sorgir durant l’enviament? Sí No Les despeses d’enviament a domicili són gratuïtes? Sí, sempre Sí, però només per certs imports de compra o promocions No, mai Teniu previst a curt termini la creació d’una botiga online? Sí No Qui s’encarregarà de desenvolupar la botiga online? Treballadors de l’empresa sense formació específica o amb menys de 2 anys d’experiència en botigues online Treballadors de l’empresa amb formació específica o amb més de 2 anys d’experiència en botigues online Contractarema una empresa de desenvolupament de botigues online No ho sé L’activitat principal dels encarregats serà el desenvolupament de la botiga online? Sí No No ho sé De quin pressupost disposeu per realitzar la botiga online? Menys de 500 euros Entre 500 i 2.000 euros Més de 2.000 fins a 6.000 euros Més de 6.000 euros Quin tipus de botiga online voleu crear? Botiga online sense plataforma de pagament Botiga online amb plataforma de pagament Coneixeu les opcions disponibles per vendre els vostres productes a través d’aplicacions mòbils de repartiment exprés? (per exemple: Glovo, Manzaning o similars) Sí No Coneixeu les opcions que hi ha per vendre els vostres productes o serveis a través de plataformes marketplace? Sí No Veneu els vostres productes o serveis a través d’algun marketplace? Sí No Realitzeu accions de màrqueting online? (publicitat a Internet, màrqueting per correu electrònic, etc.) Sí No Quines de les següents accions de màrqueting online realitzeu? (Es pot marcar més d’una resposta) Posicionament en cercadors (SEO, SEM) Campanyes de pagament per clic (per exemple: Google Adwords, etc.) Publicitat online (banners, botons, etc.) Campanyes d’afiliats Màrqueting per correu electrònic (butlletins i newsletters) Altres Quin pressupost destineu anualment al màrqueting online? Només realitzem accions gratuïtes Menys de 250 euros Entre 250 i 1.000 euros Més de 1.000 fins a 3.000 euros Més de 3.000 euros Mesureu l’impacte de les accions de màrqueting online? Sí No Les accions de màrqueting online són realitzades per personal especialitzat? Si, són gestionades per personal amb formació específica o més de 2 anys d’experiència en màrqueting online No Indiqueu les raons per les quals l’empresa no realitza accions de màrqueting online (Es pot marcar més d’una resposta) No sabem quines accions de màrqueting online realitzar No sabem utilitzar les eines de màrqueting online No podem dedicar-hi temps Cap de les anteriors Quins dels següents mètodes utilitzeu per dur a terme l’atenció al client? (Es pot marcar més d’una resposta) Telèfon Correu electrònic Xat web o per xarxes socials Apps de trucades online (per exemple: Skype, Google Hangouts, etc.) Apps de missatgeria instantània (per exemple: Whatsapp, Telegram, etc.) Cap de les anteriors Teniu una base de dades informatitzada amb informació recopilada dels vostres clients? (per exemple: correus electrònics, preferències personals, etc.) Sí No Feu tractament o explotació de les dades de compra recollides per la botiga virtual? Sí No Heu estudiat la possibilitat de comercialitzar de forma temporal alguns dels vostres productes o serveis a través de pàgines de compres col·lectives com per exemple: Privalia, Groupon o similars? Sí No Quines de les següents solucions tecnològiques feu servir? (Es pot marcar més d’una resposta) Connexió a Internet Correu electrònic Fulls de càlcul Eina amb base de dades Eina ERP de gestió empresarial integral (per exemple: SAP, Microsoft Dynamics, Openbravo, etc.) Eina CRM de gestió de clients (per exemple: Salesforce, Sugar CRM, ForceManager, etc.) Cap de les anteriors Teniu un sistema informatitzat per fer un seguiment i registre de les vendes? Sí, ho fem a través d’eines ofimàtiques bàsiques, com fulls de càlcul Sí, ho fem a través d’una eina informàtica específica No, portem un registre en paper Teniu un sistema informatitzat per portar un registre dels estocs? Sí, ho fem a través d’eines ofimàtiques bàsiques com fulls de càlcul Sí, ho fem a través d’una eina informàtica específica No, portem un registre en paper Com s’actualitzen les xifres de les unitats en estoc? De forma manual, introduïm les dades a mà De forma automatitzada, disposem d'un sistema intel·ligent que ens mostra l’estoc en temps real Quins mètodes de pagament electrònic teniu als vostres establiments? (Es pot marcar més d’una resposta) Datàfon (TPV) Sistemes de pagament per telèfons mòbils com Apple Pay, Samsung Pay o similars No disposem de servei de pagament electrònic Quines de les següents solucions tecnològiques incorporeu en el vostre establiment? (Es pot marcar més d’una resposta) Aplicacions per augmentar la informació dels visitants (per exemple: codis QR, NFC o similars) Pantalles (cartelleres) digitals per emetre continguts interactius Dispositius beacon (bluetooth) per enviar notificacions als telèfons mòbils dels visitants Automatismes per millorar l’eficiència energètica (per exemple: temporitzadors de llum o similars) No estem familiaritzats amb cap d’aquests mètodes Completeu els següents camps abans d’obtenir els resultats de la vostra diagnosi: (*) Camps requerits Seleccioneu el tipus d'organització:* Persona física Persona jurídica Nom i cognoms / Raó social* NIF Municipi* Districte* Barri* Seleccionar Any d'inici de l'activitat Correu electrònic* Pàgina web Telèfon Observacions o comentaris Com ens has conegut?* Seleccionar A través de la nostra web A través d'altres institucions A través d'una associació o gremi Mitjans de comunicació Boca-orella Altres LOPD* D’acord amb l’article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades personals seran recollides, incorporades i tractades al fitxer automatizat anomenat “Comunicacions”, regulat a l’Ordre EMO/284/2014, de 15 de setembre, per la qual es creen fitxers de dades de caràcter personal del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya. La finalitat del fitxer serà la comunicació d’informació relativa a l’actuació del Consorci, en els àmbits del comerç, els serveis, l’artesania i la moda, com també l’organització d’actes públics, jornades, cursos o conferències i altres activitats que organitzi o en les quals participi. Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició mitjançant un escrit dirigit a la Direcció del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya, Carrer de Puig i Xoriguer, 11-13, 08004 Barcelona o ccam@gencat.cat Hi ha camps obligatoris sense omplir El camp NIF té un format incorrecte El camp Municipi té un format incorrecte El camp Any d'inici de l'activitat té un format incorrecte El camp Correu electrònic té un format incorrecte SEGÜENT OBTENIR RESULTATS